Follow Me on Pinterest

Persoane interesate

miercuri, 8 februarie 2012

Martisoare pentru 1 Martie(orange amuletes)

Un comentariu:

ileana-carmen spunea...

Ai dreptate. Nu mai vine primavara odata. Am vazut pe blogurile romanesti ca lumea lucreaza cu frenezie la martisoare sub toate formele (inclusiv eu) poate si din dorinta de a vedea vremea mai buna venind odata. E o iarna cum multi dintre noi nu am apucat niciodata. Culorile vii ale nmartisoarelor tale mai alunga putin din peisajul deprimant de afara. Am stat si m-am gandit care ar fi cea mai buna traducere in engleza a martisorului. Cred ca "amuletes" cum ai scris tu e cea mai buna. Si totusi, inteleg oare vizitatorii nostrii de aiurea semnificatia martisorului si frumusetea deosebita a acelor zile? ...iti doresc spor la frumoasele tale proiecte si zile cu mult soare in primavara ce sta sa vina.

HUGS